Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

To γατάκι της Παναγίας

------------------------------
Το γατάκι της

τα χεράκια της

όμορφη που 'σαι Παναγίτσα μου

γαμώ την Παναγία μου

Αχ Παναγία μου τι ωραία τα χεράκια σου

ναι, τα δαχτυλάκια σου τι ωραία που 'ναι

και τα ποδαράκια σου

τα απαλά σου τα πατούσια

αχ και τα δαχτυλάκια σου τι ωραία που 'ναι

δώσε μου λίγο να πιπιλίσω

όπως μου πιπιλάς και συ τ' αυτάκια, Παναγίτσα μου

και μου τα γλείφεις

αχ, Παναγίτσα μου, πιάσε μου και το στήθος μου

πιάστο έτσι, ναι

τρίψε και τη θηλή, ναι

Α-!

Και κάτω, πιάσε με και κάτω

αχ τρίψε και κει, εκεί

αχ δώσε μου την κλειτορίδα σου Παναγίτσα μου να τη γευτώ

γέψου και συ τη δικιά μου

Γέψου την!

ΑΑ--!


έλα να τις ενώσουμε!

να γνωριστούνε

να τα βρούνε!


ΩΧΧΧ--

Τα βρήκανε...

------------------------------

~Solus Ipse

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου